Rabu, Desember 20, 2006

Kisah Seorang Pengembara.

Suatu masa dahulu.tersebutlah kisah seorang pengembara. Dia telah mengembara keseluruh pelusuk dunia.

Itulah kisah seorang pengembara.

12 Comments:

At 1:27 AM, Blogger Pa'chik said...

pengembara tu sempat balik kampung tak raya ni?

 
At 8:03 AM, Blogger zwitterion said...

namanya pengembara, pasti keja dia dok mengembara la x habih2...hehe

 
At 8:33 AM, Blogger cuaca said...

pengembara tuh ada tak tengok cita bawang putih bawang merah?

 
At 9:09 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

ha posting ni sempoi :D hehehe ko skrang dh tak bz ek..dulu bukan main susah updaet blog

 
At 9:38 AM, Blogger Orochi said...

dahulunya dia tidak mengembara, sekarang di pergi mengembara dengan menaiki produa kembara. haha..

 
At 1:44 PM, Blogger nUr@dDeEn said...

adakah dia seorang kembara jalanan?
adakah dia memiliki produa kembara?
adakah dia memiliki cek kembara?
adakah dia sedang kembara di tanah gersang?
adakah dia..?
adakah...?
ada..
a..?
..?

 
At 2:48 PM, Blogger blackpurple said...

Semut mana boleh mengembara seluruh dunia... hehehe. Jalan 1 km pun mau berbulan baru sampai...

 
At 3:29 PM, Blogger Pa'chik said...

ye la purp, semut pegi rumah sebelah rasa macam dah sampai amareka dah.

 
At 5:34 PM, Blogger semut said...

pakcik,
pengembara tu tak de kampung halaman.

zwit,
ya.ya.ya

cuaca,
tak.sebab takder tivi

abb,
tak juga.bz sikit-sikit je

orochi,
hahaha.kancil pon tak mampu lagi.

nuraddeen,
kumpulan kembara.

jowo,pakcik
aku mengembara naik basikal laa.laju sikit.

 
At 5:23 AM, Blogger zizie ali said...

Al kisah, pada zaman antah berantah, ada seorang permaisuri yang telah melahirkan seorang putera. Tiga hari kemudian putera itu mangkat. Jadi, tak sempatlah putera itu mengembara.
TAMAT.

 
At 4:11 PM, Blogger Pa'chik said...

dude, pengembara tu tak singgah mana² cc utk updet blog dia ke?

 
At 7:21 PM, Blogger semut said...

Zizie,
bersambung dengan cerita puteri

pakcik,
haha

 

Posting Komentar

<< Home