Jumat, Desember 15, 2006

Sèpak raga? Sèpak macam-macam ada.

Kebiasaannya pukul enam, aku akan menonton Animax cerita Yuyuhakusho. Lepas tu terus tonton Dragon Ball.

Tapi sekarang aku sudah ada aktiviti baru. Sepak raga atau sèpak raga? Jenuh main. Letih tambah best.

Ada kung fu cina, ada tomoi siam, jengking, ronggeng, belley, karate kids, lipat kuda. Tapi yang best bila main caca merba ngan payung member. haha.

Apa bahasa la yang aku guna.

9 Comments:

At 1:46 AM, Blogger Pa'chik said...

aku berenti main benda ni beberapa hari sebelum piala dunia, sebelum tu, kami main dari jam 4-5.30. Pagi. Jangan tanya kenapa main waktu pagi.
Satu hari tu, sifu aku, menyepak angin sementara menanti bola yang terpelanting dikutip, malangnya, terkena besi sekaki payung yg berada berdekatan. Sudahnya menebusi kakinya diantara jari anak dan abg dia tu. Karena, pihak klinik tidak memberikan antibiotik yg cukup, bisanya melarat ke jantung, dan beliau meninggal setelah demam seminggu lebih.

sorry dude, macam tulis n3 pulak.

 
At 1:53 AM, Blogger Pa'chik said...

aku berenti main benda ni beberapa hari sebelum piala dunia, sebelum tu, kami main dari jam 4-5.30. Pagi. Jangan tanya kenapa main waktu pagi.
Satu hari tu, sifu aku, menyepak angin sementara menanti bola yang terpelanting dikutip, malangnya, terkena besi sekaki payung yg berada berdekatan. Sudahnya menebusi kakinya diantara jari anak dan abg dia tu. Karena, pihak klinik tidak memberikan antibiotik yg cukup, bisanya melarat ke jantung, dan beliau meninggal setelah demam seminggu lebih.

sorry dude, macam tulis n3 pulak.

 
At 8:15 PM, Blogger blackpurple said...

Dah berzaman aku tinggalkan sepak raga dan sepak takraw nih. Isk...gian sungguh nak ber'lipat gunting...!'

 
At 1:00 AM, Blogger amirahsyuhada said...

mmg benada kaalu kita minat letih pun takper.. Saya dulu minat main sepak raga, tapi byak halangan keluarga lah...hahahaha...wei serius cakap ni tau

 
At 9:26 AM, Blogger zwitterion said...

bakar kalori ye tak?..gaya hidup sihat..hehe

 
At 12:40 PM, Blogger semut said...

pa'chik,
isk.isk.takziah diucapkan kepada keluarga arwah.

jowo,
kau lipat gunting?wah!

amirah,
aku tak heran pon.wakaka

zwit,
aku tak berlemak.wakaka

 
At 1:22 PM, Blogger Sayuti said...

saya kaki bangku. tapi, mau main jugak dulu2. selalu kena 'tikam'. sakit.

 
At 4:05 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

semut..
ini kali pertama aku tak faham posting ko..

 
At 5:00 PM, Blogger semut said...

sayut,
kau bangku?

abb,
takpe.tak payah paham pun takpe.

 

Posting Komentar

<< Home