Rabu, November 29, 2006

Kuekuekueqkqfhtrfrrr



Dan janganlah kamu berfikir yang bukan-bukan tentang diriku ini.Kuekuekueqkqfhtrfrrr..tersedaklah..

Definisi gambar: Seorang tua yang merenung jauh tentang nasibnya.
Definisi tersirat: Yang pakcik lalu kat depan time orang nak amek gambo buat apa? Ha? Ha? Ha? Kuekuekueqkqfhtrfrrr betul..

6 Comments:

At 1:59 PM, Blogger zwitterion said...

pak cik tu nak inteprem kejap pun tak leh..hehe

 
At 2:01 PM, Blogger semut said...

zwitt,
masalahnyer aku nak amek gambo kapal tu.then dia lalu betul-betul depan cam aku.ciot tol..

tapi aku pk balik, cantik gak gambo neh

 
At 6:35 PM, Blogger Pa'chik said...

pakcik tu nanti tanya, yang ko amik gambar telinga aku ni apa hal?

 
At 8:32 PM, Blogger semut said...

bukan salah aku pa'chik.kamu yang lalu tiba-tiba depan aku.uwaaa

 
At 11:39 PM, Anonymous gitartong said...

haha!

 
At 1:54 AM, Blogger Pa'chik said...

apa agaknya kat pakcik tu kalau dia pun blogger

 

Posting Komentar

<< Home