Selasa, Desember 19, 2006

Aku berkuasa!! Hahahaha

Aku berkuasa!! Hahahaha.

"orang yang paling berkuasa adalah orang yang bisa menguasai dirinya sendiri" - Bawang Merah Bawang Putih, Selasa, 19 Disember 2006, TV3.

Sekurang-kurangnya aku tidak menyalah sangka yang ferdi itu sebagai kunyit.Ya ya ya.

10 Comments:

At 3:50 AM, Blogger Pa'chik said...

Ko tengok gak eh? Hmm.. *gelengĀ² kepala 2x*

 
At 8:39 AM, Blogger cuaca said...

aku tak tengok ler semut....

 
At 11:33 AM, Blogger semut said...

pa'chik,
aku dah takder keje nak buat kat umah.haha.

cuaca,
takpe.takpe.kerajaan takkan tahan ko kat ISA

 
At 1:11 PM, Anonymous wickedwitch said...

wahh peminat fanatik betoi neh ;p

 
At 1:43 PM, Blogger zwitterion said...

haha..putih!...praktis jadi bawang merah.

 
At 1:45 PM, Blogger zwitterion said...

wah cuti2 malaysia, sambil buat renovate blog

 
At 4:17 PM, Blogger Pa'chik said...

haha... kalau ko buat entri pasal bawang ni, memang org akan kata ko fanatik la. haha

hatta ko cerita pasal harga bawang pun.

 
At 4:44 PM, Blogger semut said...

wiket,
tak fanatik pon

zwit,
1.aku jadik watak pak indra yang dah takde pon takper
2.blog takder renovation.saje boring.

pakcik,
aku tak tau menahu pun pasal harga semasa bawang.betui

 
At 2:17 AM, Blogger amirahsyuhada said...

aku pon takder kerja gak tp tak sanggup dan tak teringin p[un nak tgok citer bwg merah n bwg putih tu

 
At 1:42 PM, Blogger nUr@dDeEn said...

skang nih takleh langsung sebut pasal bawang. Hatta pasal daun bawang sekalipun. Sampaikan ada makcik2 yg pengsan tgk pelakon2 bawang...hehe.. hopefully ko tak le kena sindrom bawang wahai encik semut.

 

Posting Komentar

<< Home