Senin, November 27, 2006

Revenge of the Sith

...bila Anakin sudah mempelajari semua teknik dari jedi pendek lagi hijau itu, dia pun berpaling tadah dan tinggallah si wan kenobi untuk membimbing anak si anakin hasil 'permainan'nya dengan si queen amidala...

Eh.eh.eh.bukan. Aku bukan nak cerita pasal tuh. Sebenarnya semalam aku dapat baju Revenge of the Sith free.

Aku masuk jer dalam kedai tu, sorang tokey lelong bersuara "Ssapa mau ini bayu? Sila angka tangan". So aku angkat la tangan. Terus dia panggil depan n kasik aku baju tu.

Haha.tapi aku tak berkenan la dengan size dia. Huh. Dah free banyak songeh plak.

8 Comments:

At 9:23 AM, Blogger zwitterion said...

benda free cepat aje..klau dlm klas, "sapa nak jawab soalan ni?"...mau kena tunggu dulu..hehe

 
At 3:10 PM, Blogger Pandang Dengar Diam said...

Saiz apa tak tau? Cousin aku fanatik giler dengan menatang tuh....

 
At 4:53 PM, Blogger Pegawai Khalwat said...

tak mau kalu mai kat aku.

 
At 4:53 PM, Anonymous Anonim said...

bagi aku

 
At 5:25 PM, Blogger Sir Mute Key Chicks said...

zwit,
dalam kelas aku bebudak semua aktif

cuaca,
saiz xl.aku pakai saiz L jer

pk,
mai la jumpa aku.haha

cikgu gitar,
buleh.tapi muat ker?

 
At 6:09 PM, Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Kalau kau dapat awal boleh kau pakai untuk beraya hari tu kan...?

 
At 6:41 PM, Blogger sinaganaga said...

merajuk ke hape ni? ha ha.

 
At 12:50 PM, Blogger Sir Mute Key Chicks said...

jowo,
baju tuh macam baju pekerja angkat najis laa.buleh ker buat untuk beraya?

bro,
merajuk lagi neh..hehe

 

Posting Komentar

<< Home