Jumat, November 24, 2006

Episod yang bubar.

Aku merajuk. Merajukku merajuk tua. Susah untuk dipujuk.

Putus asa juga ada. hummmm...

Kawan-kawan blogger yang tak pernah berjumpa. Kawan-kawan lama yang tak berkhabar berita. Kawan-kawan dekat yang jarang bersapa.

Aku juga merajuk. Merajuk dengan butang-butang. punat-punat. juga tetikus tidak berwayar. Yang suka berbuat onar. pada ketika aku di meja. untuk berceritera.

Dengan akhiru kata kata, aku bubarkan episod lama si dia. Episodku pula yang akan dimula. Itupun entah bila. mungkin sehingga rajukku reda. Mungkin..

Kawan-kawan, terimakasih kerana sudi menyelinap masuk ke sini dikala masa terluang. Aku benar-benar menghargainya. Sesunggunya, Kamu semualah kawan yang paling setia. maafkan aku.

15 Comments:

At 11:36 AM, Blogger sinaganaga said...

Sebagai tanda persahabatan - aku akan baca talkin di kubur rajukmu, dude!

Selamat merajuk dan sejahteralah!

Hubaya!

 
At 11:49 AM, Blogger cuaca said...

Perluker merajuk?

 
At 12:46 PM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Merajuk? Atau kau juga diugut seperti gadis Mongolia?

Psss... orang tua-tua memang buruk kalau merajuk.

 
At 2:28 PM, Blogger Sayuti said...

merajuk? ala2 tun gitu...

usahlah merajuk. bukan sengaja tak mahu tinggalkan komen...

:p

 
At 2:29 PM, Blogger Orochi said...

ko membubarkan episod semut dan dia jadikan semut dan aku? semut, aku, dan merajuk?

 
At 3:52 PM, Blogger Sleepless in Gelugoq said...

welkam back semut.
jangan la merajuk ye.

ceria2 kan lah diri.

 
At 4:07 PM, Blogger dugongsenyum said...

meh aku belanja teh tarik akakakaka

 
At 10:34 PM, Blogger kemat said...

kasihan, liepan aku sudah tidak berteman lantaran rajukmu. kalau nak kembali semula ngan wajah baru, mungkin ko leh jadi kerengga lak..hhehe

 
At 3:48 PM, Blogger semut said...

bro,
aku sudi mengaminkannya...amin.

cuaca,
perlu kot.

pk,
erm..ada bomb bawah katil aku.

sayut,
tun?dia tuh buang tebiat.ops

orochi,
kau yang merajuk

sleepless,
i'll treat with my own stories later on..

dugong,
meh ler..aku dah lama tak minum air.

kemat,
aku tak kawan ngan lipan, cipan ok la kot.ehehe

thanks to all of you

 
At 4:27 PM, Blogger Pa'chik said...

rajuk yang tak mudah...
di u...bati lagi..
kesal yg tak sudah
tinggal parut yang berdarah

eh ini lagu rahmat...

 
At 11:08 PM, Blogger blackpurple said...

Bila dah berumur memang mudah merajuk....

Berjumpa lagi di dunia yang satu lagi....

 
At 4:14 AM, Blogger tuan tanah said...

eh, kenapa?

 
At 10:19 AM, Blogger kasutVINCCI said...

owh, merajuk rupanya. Ingatkan napa. Hah..merajuk la puas2 yer. Karang nanti jgn malu2 nak blogging semula,k.;)

 
At 12:45 PM, Blogger zwitterion said...

terus tulis sang semut!..

 
At 8:40 AM, Blogger semut said...

pakcik,
lagu rahmat yang mana satu ek?

jowo,
aku tak tau mana haluan aku kat dunia yang satu lagi tuh.huhu.

tuan,
sajer jer.

Kak kasut,
sekarang dalam process recover

zwit,
ya.ya.ya.terima kaseh

 

Posting Komentar

<< Home