Jumat, Agustus 04, 2006

Semut, dia dan kelapa

Tak lama lagi, tupai tua itu akan menebuk kelapa muda itu. Maka melelehlah air mata para tupai muda menyaksikan keghairahan situpai tua merobek isi kelapa muda itu.

Dan lelehan air mata situpai-tupai muda hanyalah akan menjadi kering semata-mata. Tanpa dihiraukan situpai tua itu.

Dan itu juga, situpai tua akan berasa seperti muda semula. Semoga situpai tua kenyang meratah kelapa muda itu.

16 Comments:

At 11:53 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

give them 2 months,lepas tu bleh ar si tupai2 muda jolok jarum.. maybe masa tu kelapa muda dh tak selesa dan syok ngan tupai tua sebab asyik makan viagra jer..

muahehehehheeee

 
At 11:56 AM, Anonymous ron97 said...

aku suka air tebu

 
At 4:56 PM, Blogger ontahsapo said...

erkk...!!!

 
At 4:05 PM, Anonymous petiais said...

tupai makan kelapa?tak penah tgk lagik

 
At 1:02 PM, Blogger Orochi said...

ye la.. tupai makan kelapa ke? atau ni spesis tupai yang hampir pupus? hehe...

 
At 11:47 PM, Anonymous Azhar Ahmad said...

Bagilah peluang kat tupai muda nak minum. Takkan tupai tua jer nak minum....

 
At 7:50 AM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Tupai tua tu ada misai tak?

 
At 10:06 AM, Anonymous gitartong said...

la, tak habis lagi, ketara sangat ke'frust'an anda..

 
At 12:07 PM, Blogger Ayu said...

hahaha setuju dgn gitar tong hahahahaha

 
At 1:11 PM, Blogger Titicaca said...

OOO..antara yg frust dengan kelapa muda yee..takpe, kelapa muda baru2 masih ramai....

 
At 7:31 PM, Blogger blackpurple said...

Ohhh...cerita pasal air degan rupanya...

 
At 1:13 AM, Blogger Sayuti said...

hahaha.

rehat.

hahaha.

rehat lagi.

hahaha.

tarik nafas panjang.

astaghfirullahallazim.

 
At 10:33 AM, Blogger semut said...

abb,
banyak spekulasi yang aku dengar pasal si tupai dengan si kelapa muda neh.betul.

ron,
air kelapa muda best oooo.betul.takper tak lama lagi kau merasa la air tuh.hehe.cikgu gitar dah rasa dah.

sapo,
erk jugak.

toshiba,
tupai kat kat sungai petani memang suka makan kelapa.tambahan pulak kelapa dari Pahang.

orochi,
tupai ni bakal pupus.

azhar,
tapi memang tupai tua tu yang dapat dulu.nak buat camner.

pk,
spesis tupai semuanya bermisai kan.

cikgu artis,ayu,titi
aku tak frust.betoi.

jowo,
ya.ya.air dengan kelapa.

sayut,
bawak mengucap nak.bawak banyak-banyak mengucap.

 
At 7:49 PM, Blogger sinaganaga said...

Siapa kata kelapa tu kelapa muda?
Ha ha.

 
At 6:59 AM, Blogger semut said...

bro,
kelapa tuh memang muda la.muda dari si tupai yang tua.haha

 
At 4:09 PM, Anonymous Anonim said...

Very nice site! » »

 

Posting Komentar

<< Home