Selasa, Juli 25, 2006

Semut, dia dan shopping

Hari: Ahad
Lokasi: Gurney Plaza

"Aku nak pegi kluakan duit laa. Nak beli spentot kat butik Giorgio Armani", dia.

"Wakaka. berapa banyak kau nak beli?" Kawan dia.

"Aku nak beli 20 kotak. Senang takyah nak basuh. Main pakai buang jer. Macam Drypers tuh."

"Kau gila?"

Akhirnya tak jadi pegi butik Giorgio, tapi pegi F.O.S dan reject shop. Spentot kat sana lagi murah.

Haiku Megasale: "Hari Indah membeli Seluar Dalam adalah Hari Ahad."

14 Comments:

At 7:55 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

tak suka tgk lelaki pakai spentot kaler kelabu..

suka tgk lelaki pakai spentot kaler merah..hmmm ko pakai spentot ke? muat ke?

 
At 5:20 AM, Blogger akimanikki said...

apalah agaknya kena mengena seluar dalam dengan hari ahad

 
At 11:39 AM, Anonymous gitartong said...

spentot? spender ketot?

 
At 11:41 AM, Blogger Ayu said...

why sunday? hehehehe

 
At 11:49 AM, Blogger ontahsapo said...

spentot aku pun ngam ngam jer ni.. isk..

 
At 12:58 PM, Anonymous ron97 said...

pakai yang reject shop punya?
ish ish.
cepat berkarat nanti
hahha

 
At 2:32 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

hahaha gelak tgk statement RON97, berkarat ekekeee..

 
At 7:52 PM, Blogger Fizz Hazrai said...

tapi kira orait lah pakai buang.. takyah susah susah basuh.. eh eh.. hero nye ada ke pakai buang..

 
At 10:13 PM, Blogger Orochi said...

aku gi mega sale cari stokin jer..

 
At 6:05 AM, Blogger Azhar Ahmad said...

ttp kenapa perempuan malu nak beli sponto nagn lelaki?

 
At 12:56 PM, Blogger semut said...

abb,
tak,aku pakai boxer.haha.longgar dan selesa untuk 'pembesaran'

akimaniki, ayu,
ntah.tapi ramai sangat yang beli spentot hari ahad.

cikgu,
a'ah.ketot.

sapo,
ngam?bagus

ron,
tahan lasak laa. ada guna spray anti karat.

fizz,
ikut laa. kalu dia seorang yang pemikiran pendek juga tak tau nak buat apa dengan duit.

orochi,
ok la tuh.

azhar,
takut lakiĀ² tau dorang pakai saiz apa.tapi kalu ko dah kawen,aku rasa takder masalah kot.

 
At 5:16 PM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Fuyoo.... Gurney Plaza.

Tempat shopping para elitis.

 
At 4:06 PM, Anonymous Anonim said...

Excellent, love it! »

 
At 8:37 AM, Anonymous Anonim said...

This is very interesting site... sun life assurance in calgary Seattle home show custom made team hockey jersey discount antispam download for xp financial planning software

 

Posting Komentar

<< Home