Selasa, Juli 18, 2006

Semut, dia dan 'datuk'

"Mak dah cakap dulu, jangan menyanyi kat dapur. Nanti kau kawin dengan orang tua."

Masa konsert dulu, dia selalu praktis menyanyi kat dapur. 'Echo' dia lain. Lain dengan menyanyi dalam tandas.

Maka, biarlah rahsia sudah tak menjadi rahsia lagi.

Kata orang lain? Rugi kau tak dapat merasa 'pancutan' teruna.

Kata semut? Semoga kau bahagia sehingga ke anak. Cucu? Tak mungkin kot.

20 Comments:

At 3:18 PM, Anonymous ron97 said...

hahaha
hampeh lu

 
At 4:00 PM, Blogger ontahsapo said...

aku suka part pancutan teruna tuu... lepas ni petua jadi lain ; jgn kau bising kat sini, nak nyanyi pegi dapur sana....!!

 
At 4:19 AM, Blogger Azhar Ahmad said...

Ayat censored tuuuuu --> pancutan teruna...

 
At 8:04 AM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Ha ha...

Lepas ni pasti dia akan jadi role model anak-anak dara setanah air.

Dan pantang larang itu akan tinggal kenangan saja.

Psss... minggu ni ada show teater di P.Ramlee, 22 & 23 Julai. Maila, ajak kawan-kawan, masuk free.

 
At 9:29 AM, Blogger dugongsenyum said...

sekadar sejarah yang berulang - artis gadis kawin dengan datok. sepatutnya itu bukan berita. lainlah kalau artis gadis popular kawin dengan pejual vcd ke, penarik beca ke, nelayan ke aaa baru lah dikatakan berita.

Hazami kawin dengan janda datuk K - aaa itu baru berita.

 
At 10:33 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

dia suka Atok K sebab misai kut??

ps: ada beza ke pancutan teruna n duda?

 
At 11:12 AM, Blogger semut said...

ron,
hehe

sapo,
ha,yang tu tunggu dah abeh bulan madu.hehe

azhar,
tak ler secencored mana pon.

pk,
insyaallah ana dengan rakan-rakan ana akan ke sana.

dugong,
hazami?kawin?boleh ke?suara dia pun lebih halus dari siti tau.kowser.hehehe

abb,
beza dia?hahaha pancutan teruna lebih dahsyat.macam torpedo.
kalu pancutan duda nih lebih kurang macam torpedo tak cukup gas. Serupa orang kaki tergeliat nak melompat parit.akhirnya jatuh di tengah-tengah.

p/s:erm..mungkin siti suka yang 'berpengalaman'.mungkin dia tak mahu jadi macam Era kawin dengan orang yang takder pengalaman, lansung tak dapat apa-apa.kan?

 
At 12:05 PM, Blogger Ayu said...

ces!!!! ces!!!

 
At 12:32 PM, Blogger cuaca said...

SIOT kan kempunan SN nk *mrasa pancutan teruna....hanya *mrasa pancutan veteran OPS!!! *larikkkk gi LIPIS

 
At 8:38 PM, Blogger semut said...

ayu,
hehe

cuaca,
larikkkk!!!

 
At 12:04 PM, Anonymous gitartong said...

saya tahu anda 'frust' sangat-sangat

 
At 12:59 PM, Blogger blackpurple said...

Teruna tapi kalau tak ber'misai' pun apa gunanya...hehehe

 
At 5:40 PM, Blogger zamdee said...

"Kata orang lain? Rugi kau tak dapat merasa 'pancutan' teruna" --> hah, hahahahaha.. short but great..

 
At 7:04 PM, Blogger semut said...

cikgu artis,
aku frusties hehe.

jowo,
misai boleh dibela.hehe

zamdee,
'pendek' tapi hebat?

 
At 9:01 PM, Blogger Fizz Hazrai said...

ceh ceh ceh ceh.. bahaya gaks nyanyi kat dapo yek..

 
At 1:42 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

semut..ko frust lagi ek ..ct nk kawin..sabar sabar..ada masa lagi sebulan ni utk simpan misai tebal2

 
At 11:47 AM, Blogger semut said...

fizz,
bahaya.memang bahaya.

abb,
haha.sebulan?takkan sama dengan 47 tahun tau.

 
At 6:09 PM, Anonymous Anonim said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

 
At 1:03 PM, Anonymous Anonim said...

Very nice site! »

 
At 3:28 AM, Anonymous Anonim said...

Where did you find it? Interesting read video editing schools

 

Posting Komentar

<< Home