Minggu, Juni 18, 2006

Semut, dia dan

19 Comments:

At 8:20 AM, Blogger kasutVINCCI said...

empty jer.;)

 
At 11:30 AM, Blogger semut said...

baca tak tajuk dia?
hehe

 
At 12:57 PM, Blogger cuaca said...

dan sapa tak tau?

 
At 2:15 PM, Blogger ibuVouge said...

biar iv tambah, semut dan kekawan..ye ke..

 
At 4:31 PM, Blogger Tok Rimau said...

semut, dia dan diam.

 
At 4:59 PM, Blogger sinaganaga said...

Semut, dia dan... HAH, AKU TAHU, TEPUNG GANDUMKAN? HA HA.

 
At 8:07 PM, Blogger Orochi said...

semut, dia dan takdak idea...

betul tak?

 
At 7:58 AM, Blogger semut said...

sebenarnya entry tu macam nih..

Semut, dia dan

Dia, kekosongan. Hidup dia juga penuh dengan tanda tanya.

Ala, kosong la senang cerita.

..dan cerita terus bersambung

 
At 1:47 PM, Anonymous bukancicak said...

aku sangka mata aku semakin kabur,
atau komputer aku yang bermasalah,
setelah baca komen baru aku tahu,
semut cuba buat magic.

 
At 3:32 PM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Psss.... komen kosong.

 
At 3:43 PM, Blogger Attoch said...

aku cadangkan: semut, dia dan sawi atau kobis sebabnya;
semut (serangga)
dia (manusia)
sawi (tumbuhan)
:)

 
At 8:43 PM, Blogger semut said...

mengkarung,
kau kena pakai kontek lens kaler biru muda baru paham maksud dia.haha

pk,
jawab komen...kosong juga.hehe

atok,
nanti aku bukak cerita tu pulak ek..hehe

 
At 12:07 AM, Anonymous kurekure said...

errr tak paham

 
At 10:58 AM, Blogger ontahsapo said...

semut dia dan semut..?

 
At 5:00 PM, Blogger blackpurple said...

.

 
At 9:26 AM, Anonymous gitartong said...

0

 
At 7:23 PM, Blogger BooK said...

Komentar ini telah dihapus oleh administrator blog.

 
At 7:23 PM, Blogger BooK said...

senyap. sunyi. hening seketika. malaikat lalu.
macam kuliah aku. kalau lecturer tanya soalan. nanti raju kata 'malleykat lallu la'. abu hulur kaki nak tekel.
ha ha.
siput sedut betol.

 
At 7:56 AM, Blogger semut said...

kurekure,
takpe.takpe.

sapo,
bukan lah.

jowo, cikgu artis,
:)

book,
member aku pun selalu kata camtuh.tapi dia bukan india.hehe

 

Posting Komentar

<< Home