Minggu, Juli 30, 2006

Semut, dia dan priiittt!!

Priiittt!!

........

Priiittt!!

........

Priiittt!!

........

Priiittt!!

........

Lima belas minit main, lebih kurang 40 kali Priiittt!!

Teori pengadil berat sebelah.

p/s : Sekolah aku jatuh tempat ke-2 dalam perlawanan rugbi peringkat negeri sebab pengadil yang tak berapa adil dengan "Priiittt!!-Priiittt!!"nyer itu.

Priiittt!!

........

Priiittt!!

........

Priiittt!!

12 Comments:

At 2:47 AM, Blogger akimanikki said...

sebab kamu dan pasukan kamu ada lah semut,
andai kamu harimau, singa atau naga.. tentu kurang dia pritt.!!

 
At 9:30 AM, Blogger petiais said...

kahkahkah...dia baru beli wisel tuh ...ko nih pun...kasi le dia peluang nak eksyen ngan wisel baru dia..kahkahkah..korang tak sedar wisel baru dia ..tuh yg dok prittt prittt tuh ..wahaha

 
At 10:56 AM, Blogger Orochi said...

patutnya ko rasuah jer pengadil tu awal2.. Ni tak.. mesti sekolah tu yang dah rasuah dulu.. hahaha...

 
At 12:12 PM, Blogger sinaganaga said...

under 20 or under 15? cis, siapa dpt nombor satu tu?

 
At 12:13 PM, Blogger sinaganaga said...

under 20 or under 15? cis, siapa dpt nombor satu tu?

 
At 1:44 PM, Blogger blackpurple said...

Ni lebihkurang serupa kes Ivanov masa WC hari tu la ekk...

 
At 12:36 PM, Blogger ontahsapo said...

pengadil tu dari mana...?

 
At 5:16 PM, Blogger Pegawai Khalwat said...

hah.... hang sekolah mana? entah-entah sekolah aku yang dapat no. 3.

 
At 11:23 PM, Anonymous gitartong said...

sekolah saya nombor 1. bagus pengadil tu.

 
At 3:27 PM, Blogger Ayu said...

hahahahahahaha

 
At 11:17 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

huh.. sian semut n group.
takpe cuba lagi tahun depan, make sure pengadil tu kroni awak.. heheheee

 
At 12:07 AM, Blogger semut said...

aki,
ya.aku sedar siapa diriku sebenarnya

toshiba,
iye la tu kot.ahaks

orochi,
pasal team aku team underdog n lawan team state.tuh yg berat sebelah tuh.

bro,
under 12.

jowo,
lebih kurang aa.

pk,
divisyen berapa?sek aku divisyen satu.satu team dapat no.2 satu lagi no.4

artis, ayu,
haha.

abb,
taun depan pengadil tuh pasti kena guling.PASTI

 

Posting Komentar

<< Home