Selasa, Mei 30, 2006

Semut, dia dan miss~teri

Pak cik tua yang sudah beruban tu bercerita. Kisah asrama~dana yang bergelumang dengan tragedi ngeri lagi miss~teri.

Dan dua wanita itu sudah menerima jemputan kehadiran makhluk miss~teri itu. Sungguh advance makhluk ghaib itu kerana berjaya menggunakan teknologi terkini untuk memiss~terikan diri. Juga dengan penggunaan 019 yang mana coveragenya boleh ada di mana-mana.

Dan wanita seks~i itu bersama pengu~kid yang berani seperti lelaki itu telah dihadiri oleh makhluk miss~teri yang advance.

Dan mereka yang seks~i serta pengu~kid itu berlari-lari meninggalkan asrama~dana sambil bukit berkocak-kocak.

Toing~toing~toing.

6 Comments:

At 12:00 PM, Blogger Ayu said...

adehh penat sih nak paham memula tuh.. last sekali baru le dpt tangkap apa yg diperkatakan hehehehehe... tangkap je kesemuanyaaaaaaaaaaaa

 
At 12:29 PM, Blogger semut said...

ayu,
haha.baru dapat tangkap?takpe.tangkap lagi lain kali yer.haha

 
At 2:47 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

waaa.entri senget lagi dari semut..ayat last sekali..ini kata penjodoh bilangan yg advance bukit berkocak..kekekekeeee...pandainyaaaa ...adui....

* Ps..makhluk misteri tu dpt ditangkap tak? hmmmm jgn biar lepas..

 
At 3:36 PM, Blogger ontahsapo said...

aku terhenti di tempat 'kocakan tu.....apa yg misteri ni?

 
At 4:30 PM, Blogger blackpurple said...

Bukit itu pun boleh memuntahkan laharnya...
betul...!

 
At 5:03 PM, Blogger semut said...

abb,
argh!!aku dah senget

sapo,
nape ko berenti kat situ?hmm.misteri sungguh kau nih.

jowo,
ntah.hehe.betul la tuh kot.

 

Posting Komentar

<< Home