Kamis, Mei 25, 2006

Semut, dia dan sikit lagi

Arghh. Tahan la sekejap. Sikit je lagi. Sikit je lagi. Sekejap je lagi. Dah nak habis dah ni. Lagi satu round. Please.

Belum sempat habis satu round. Tengah-tengah round.

Ahh..ahh..aarghhhhh.......huh.

Ces. Tak sempat habis satu round.

Dan basah. Dan air itu meleleh keluar dari celah-celah benang seluar. Terus ke lantai. Tanpa sempat ditahan kehendaknya.

Dan sebab itu juga dia dimarahi. Kesian.

23 Comments:

At 7:38 PM, Blogger semut said...

peristiwa tgh hari tadi.kat surau sekolah.raka'at ketiga.sorang murid terkencing dalam surau.iskiskisk

 
At 9:18 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

ohhh ingat kan apa..nasib baik ada penjelasan..hmmm hmm ingatan dah nk melencong tadi.. :D..baru nak suggest beli "Gambir Sarawak"...

 
At 11:24 AM, Anonymous gitartong said...

cet! pengotor sungguh entry ini!

 
At 1:36 PM, Blogger semut said...

abb,
kamu memang berotak 'lain'.haha

cikgu artis,
kotor?iskiskisk.

 
At 4:11 PM, Blogger cuaca said...

hehehe....kesian kat budak tuh..

 
At 5:53 PM, Blogger sinaganaga said...

Ha ha.

 
At 6:08 PM, Blogger blackpurple said...

Aku mati2 ingat kau yg terkencing dalam seluar tadi...

hehehe

 
At 7:44 PM, Anonymous cikgu artis said...

cikgu artis??
hahaha! siut je.. mana sajak??

 
At 8:11 PM, Blogger semut said...

cuaca,
a'a.siap menagis-nagis lagi dia.

bro,
hahaha

*panjang tiga harakat*

jowo,
aku pakai pampers.ops!

cikgu artis,
sajak?Incominggg!!!!!

 
At 8:57 PM, Blogger Orochi said...

ingatkan cerita sebuah pengalaman sendiri... haha...

 
At 9:49 PM, Blogger Sayuti said...

hahaha

nasib baik ada perenggan kedua terakhir itu untuk mengembalikan orientasi pemikiran. kalau tak, sudah terkena.

 
At 5:26 PM, Blogger tuan tanah said...

oh, bila kamu sebut round, kenapa saya terbayangkan hamster yang sedang exercise dalam rodanya itu ye?

 
At 9:55 PM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Lucah sungguh hang ni.

Eh... entri maksud lain ka?

Pengotor sungguh hang ni.

Pss..... hang ni boleh buat skrip komedi. Sebab mengajak orang berfikir ke lain, sedangkan yang dimaksudkan lain.

 
At 11:16 AM, Blogger semut said...

orochimaru,
haha.pengalaman sendiri?belum ada lagi laa.hiks.

sayuti,
jgn risau.aku tak suka lucah.lucah.

tuan tanah,
ya.tikus kecil itu suka berlari-lari di dalam bulatan itu.kenapa ya?

pk,
agak-agak, skrip nih buleh masuk teater tak?

 
At 12:50 PM, Anonymous ron97 said...

jgn lucah lucah
nanti ramai anony onani disini
kau juga yg susah spt naga

 
At 1:33 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

wakakaka..semut..tuh lah dah kata bukan saya jer yg otak senget ramai gak yg senget kat sini..sib baik ada penjelasan kalo tak.. ekekekeeee

 
At 5:30 PM, Blogger ontahsapo said...

sian budak tu...

 
At 6:13 PM, Blogger Sayuti said...

kalau sebelum kahwin orientasi sudah ke situ, apatah lagi selepas kahwin.

haha.

lucah bertempat.
perlu untuk zuriat.

haha.

 
At 9:51 PM, Blogger kunci hilang said...

siapa yang suruh tahan tu?
siapa yang marah?
Nanti kalau dipaksa-paksa boleh jadi batu karang.
ha ha.

 
At 8:31 AM, Blogger semut said...

ron,
aku tak lucah.korang je yang pikir macam tu.haha

abb,
saya pon tgh senget sekarang nih.ishk.

sapo,
*emoticon sedih*

sayuti,
nanti aku dah kawin, otak aku dah kena basuh.takleh nak buat lawak bodo yang macam lucah nih dah.haha

kunci,
diri sendiri suruh tahan.
cikgu dia marah.
memang la mcam tuh.tapi kalau kencing dalam surau?

Psst..ustaz aku pernah pesan, kalau namapak budak kencing dalam surau jangan disergah. takut-takut dia terkejut dan lari merata-rata.tak haru jadinya?? haha

 
At 9:05 AM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Pss.... e-mail hang mana?

 
At 2:39 PM, Blogger Ayu said...

hahahahahahah semut sabo jek la.. sian budak yg tak tahan itu

 
At 11:56 AM, Blogger semut said...

ayu,
ya.ya. Aku tengah sabo ler nih.

 

Posting Komentar

<< Home