Minggu, Juni 24, 2007

Cuti

Cuti umum akan dikekalkan bilangan harinya atau perlu dikurangkan?

Satu hari di kantin sekolah..apa punya pengerusi lah..orang banyak cuti pon dia bising.. kang kerajaan potong cuti yang banyak-banyak tuh, dia bising jugak.. kata kerja banyak n perlu rehat laa..ni bila cuti banyak, bising kata macammana negara nak membangun, cuti banyak..kompom next time ko takkan dipilih dah..

sebagai seorang rakyat yang berterima kasih, aku ikut jer apa-apa pon seruan kerajaan kecuali kempen "TAK NAK" tu..ehehe..

6 Comments:

At 11:41 AM, Blogger zwitterion said...

kamu tak nak ye...haha

 
At 8:17 PM, Blogger kemat said...

saper lah komplain cuti banyak nie..best aper cuti2..

 
At 4:02 PM, Blogger Pa'chik said...

TAK NAK ikut.

 
At 1:15 PM, Blogger semut said...

zwit,
nak.nak.nak

kemat,
ader la orang-orangan atasan

pokcik,
aku rasa la kan kempen taknak itu memag takkan menjadik lerr

 
At 3:06 PM, Blogger nUr@dDeEn said...

Cuti sangat best! Kalau tak nak kasi kat orang sini keskeskes :D

welkam bek!!

 
At 8:08 AM, Blogger semut said...

nur,
orang sini yang kat sana tuh takder banyak cuti ker?

 

Posting Komentar

<< Home