Jumat, Juni 22, 2007

Monkey Love

Hehe. Aku dapat tangkap salah seorang anak murid aku yang menulis surat chentanya. Korang tengok lah sendiri ek..




ni gambar budak lelaki tuh..namanya danial..ehehe...ketua kelas plak tuh



ni plak surat yang dia tulih kasik kat budak pompuan sorang ni..namanya aqilah..



ni la si aqilah tuh..



dan..ini yang di khabarkan jawapan si aqilah..tapi kalau ikut cerita betul, kawan dia yang tolong jawabkan..muerkekeke..

hummm... itulah kalau terlalu berlaku pendedahan. Silap-silap nanti berlaku sesuatu yang di luar jangkauan kita sesama manusia. yelah, budak-budak kecik camnih pun akan cuba mengikut segala pendedahan yang kita tonjolkan dalam kehidupan seharian kita..

14 Comments:

At 9:13 AM, Blogger sinaganaga said...

Muerekekekekekeke...
Aku suka budak2 tu! He he.

 
At 9:15 AM, Blogger semut said...

ayat power tuh!

 
At 4:46 PM, Blogger artisticklytouch said...

comelnya...kalau di usia ini aku gunakan format yang sama, agak2 bleh dpt x awek yg aku idamkan

 
At 8:12 PM, Blogger Pa'chik said...

ho ho ho..


err... aku ingat ko nak update taun depan dah.. heheh...

 
At 1:40 AM, Blogger semut said...

...memang comel..kalau sekarang nih ko guna format yang sama mungkin dah tak dapat diterima kot.ehehe


...er...aku pong ingatkan camtuh juga

 
At 10:32 AM, Blogger Mawar said...

erkk..tercair lak baca ayat power danial tu...padan pun aqilah sayang...kuangkuangkuang...

 
At 11:23 AM, Blogger semut said...

tu la..budak tuh memang pandai berkata-kata

 
At 7:41 PM, Blogger Azhar Ahmad said...

Hahahahah, kanak-kanak ribena baru membesar begitulah cara pendedahan awal....

 
At 12:51 PM, Anonymous wan said...

Salam,

this is so cuuute..'and they called it puppy love...'

hebat, ayat si Danial, siapa ek cikgu dia? :D

 
At 1:16 PM, Anonymous dcs said...

siap pantun-pantun tu
memang tak bleh blah bebudak skang nih ek!

 
At 10:41 AM, Blogger semut said...

wan,
saper ek encik wan ini

dcs,
tuh jenama baru untuk komputer ek?

 
At 3:04 PM, Blogger nUr@dDeEn said...

he he he ...

 
At 10:27 AM, Blogger aqilah amir jamalullail said...

tidak, tidak cikgu...!

saya tak buat macam tu...huhuhu

 
At 11:20 AM, Anonymous shakirah said...

Salam.. Eiisshh..hebat anak murid awak ye...

 

Posting Komentar

<< Home