Kamis, Juni 21, 2007

Ibu

kalau dah namanya ibu tuh, mesti dia seorang yang penyayang kan.

kawan aku kawen, cantik bini dia. at the same time, kedai makan yang kitorang selalu lepak-lepak, juga ada seorang anak dara persis pelakon bawang putih bawang merah. memang cantik.

jadi, makcik ni datang kenduri kawin kawan aku tuh. keesokkannya, aku datang melepak di kedai makcik tuh. lalu berkatalah si makcik itu..."erm, bini si polan tuh taklah cantik sangat, cantik lagi manja (anak mak cik tuh) kan en.semut (aku lah tuh)."

lalu apa yang aku boleh buat selain mengiyakan saja. maka dapatlah aku diskaun untuk makanan aku hari tuh.

2 Comments:

At 7:00 PM, Blogger Mak Su said...

Assalamualaikum, mak meeemmmang sayangkan anak dia.

 
At 7:37 PM, Blogger Azhar Ahmad said...

Heheheheh, ada hati nak tambah ke? Hehhehe..... Wahhh banyak pulak entrinya....

 

Posting Komentar

<< Home