Rabu, Desember 27, 2006

Pregnant

Perempuan yang selalu dianiaya mengandung tanpa suami. Bila disuruh gugurkan,tahu pula berdosa.

Tapi waktu buat 'benda' tu, lansung tak ingat pulak pasal dosa kan.

Haha. Lawak lah kamu ni. Mahu bercakap pasal doa. Haha.

13 Comments:

At 6:38 PM, Blogger Pa'chik said...

dude, masa buat dosa yg memula tu sedap, yang kedua tu sakit.
Nak aku ulas lagi?

 
At 12:04 PM, Blogger blackpurple said...

Kau cakap pasal siapa ni bro'...? he he...

 
At 1:14 PM, Blogger semut said...

pakcik,
ya.ya.kau tak perlu ulas dengan lebih lanjut lagi.aku mengerti.

jowo,
kau tak tengok bawang putih bawang merah.si bawang putih terlanjur perbuatan dengan si 'kunyit'

 
At 1:45 PM, Blogger zwitterion said...

agaknya mereka sudah insaf selepas melakukan dosa yg pertama, lalu x mau bt dosa yg selanjutnya.(hr ni saya berbaik sangka)..hehe

 
At 3:24 PM, Blogger Pa'chik said...

ceh, lagi-lagi cerita bawang.
nanti ada pelakon dari meleysia dalam cerita tu.
Hasbullah Bawang.

 
At 1:34 PM, Anonymous pakteh said...

Pergh Hasbullah Bawang!

(Tengah bayangkan macam mana semut mengawan)

 
At 8:12 PM, Blogger Pa'chik said...

Sem,
kamu tengah sibuk memujuk agar digugurkan kandugan itu, atau sedang mencari dukun utk menggugurkannya?
hohoho...

 
At 12:41 PM, Blogger Tok Rimau said...

Loh! Kok gitu.

 
At 8:20 PM, Blogger Pa'chik said...

EnSem, aku ada hadiah utk kamu.
klik sini

 
At 12:41 PM, Blogger Azhar Ahmad said...

Mungkin dia terperasan antara dosa dan pemahaman Siti Mariam....

 
At 3:48 PM, Blogger blackpurple said...

Aku tak minat bawang merah..aku cuma minat Nia Ramadhani... ha ha ha...

 
At 8:41 PM, Blogger semut said...

zwit,
kamu memang baik la.

pakcik,
adik Hasbullah awang ker?

pakteh,pakcik,tok,
wakaka.sekarang blog aku hanya dikunjungi oleh kaum-kaum pakcik sahaja.wakaka

Encik Azhar,
mungkin juga.

Jowo,
tapi dia nampak hodoh bila jadik jahat

 
At 1:48 PM, Blogger kujie said...

*pakteh,pakcik,tok,
wakaka.sekarang blog aku hanya dikunjungi oleh kaum-kaum pakcik sahaja.wakaka*

huh..terpaksa mengenterprem...saya makcik silent reader...selalu melompat dr satu blog ke satu blog ikut link...:)

 

Posting Komentar

<< Home