Selasa, Januari 09, 2007

Hahaha

"Saya menang kereta,"pakcik dengan isterinya."Terima kasih power root"

"Saya menang motto,"pakcik yang duduk atas scooter."Terima kasih power root"

"Terima kasih power root,"makcik dekat mesin basuh.

"Terima kasih power root,"makcik di pasaraya,pegang handphone.

"Terima kasih AXN-Asia,"aku sambil pegang kotak digital voice recorder 'Dejavu' yang Fedex hantar tadi.

11 Comments:

At 3:07 PM, Blogger Pa'chik said...

wah, kamu menang peraduan ye... tahniah ensem (ini singkatan utk Enchek Semut ye, bukan hensem).

 
At 3:10 PM, Blogger zwitterion said...

tak penah menang cabutan bertuah...lagi satu tak penah menang peraduan sbb tak suka msk apa2 peraduan..hehe

 
At 3:34 PM, Blogger semut said...

pakcik,
wakaka.terima kasih.'sambil angkat topi'

zwit,
try la masuk online contest,seronot.

 
At 9:47 PM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Peraduan?

Tak pernah menang.

Beradu?

Selalu menang.

 
At 2:08 PM, Blogger blackpurple said...

Tahniah Semut ! Peraduan apa lagi kau masuk Semut..? ha ha

 
At 8:08 PM, Blogger Pa'chik said...

EnSem, kalu ada nak beradu lagi, kasi tau la sama. Lama jugak tak beradu ni.

 
At 8:16 PM, Blogger Azhar Ahmad said...

Nguahhahahahah,....

Letak la pic hadiah...

 
At 9:44 PM, Blogger kemat said...

tahniah..masuk peraduan aper..

 
At 9:20 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

woo..tahniah.
best ke citer tu?

 
At 8:11 PM, Blogger semut said...

pk,
jom lawan beradu

jowo,
ntah.banyak sangat

pakcik,
beradu tu kan ke tido

En. azhar,
malas.

kemat,
cerita deja vu

abb,
tah.aku tak tengok pun cerita tuh.haha

 
At 1:29 PM, Blogger nUr@dDeEn said...

Apsal aku tengok citer dejavu tuh. Tapi tak gak dapat hadiah macam ko huhuhuhu???

 

Posting Komentar

<< Home