Rabu, Agustus 16, 2006

Semut, dia dan kesian

Kesian,
Dah ler kena bayar duit yang banyak, permit tak dapat plak.
Kesian,
Dah ler keluarga daif, anak ramai, duit ada sket, tu pon kena bagi kat orang. Kerja plak belum tentu dapat.
Kesian,
Dah ler merantau ke negeri orang, kena bunuh plak.
Kesian,
Dah ler kena bunuh. *** plak kena ikat.
Kesian,
Kesian,
Kesian,
Orang-orang Myanmar tuh.
Orang Parkistan tuh.

9 Comments:

At 1:30 PM, Anonymous wickedwitch said...

hah? ko baca news kat mana ni semut? apsal aku tatau neh [konpius konpius..]

 
At 1:51 PM, Blogger semut said...

wicked,
berita di NTV7 semalam. Lepas jer dengR berita tuh, terus aku taip dalam blog aku.hehe

 
At 2:34 PM, Blogger Orochi said...

huhu.. tak kesian pon.. hahaha... jahat nyer aku..

 
At 3:24 PM, Blogger Titicaca said...

ish! susah aku nak paham la bahasa puitis ko ni..ni kisah benar ke?

 
At 7:28 PM, Blogger semut said...

orochi,
aku tau ko memang jahat.wahahaa

titi,
hehe.kesah bener ler

 
At 8:16 PM, Anonymous Anonim said...

lama juga saya tidak menonton berita di tv

gitartong

 
At 8:31 PM, Blogger blackpurple said...

Aku pakai mat indon...

 
At 8:43 PM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Kesian orang Malaysia, kena import orang Myanmar, Paskitan, Bangladesh, Nepal, Indon, Vietnam.........

 
At 6:56 AM, Blogger semut said...

cikgu artis,
kau tu,tunggu saja berita darik isteri tercinta kau itu.kan lebih baik.

jowo,
aku pakai baju.

pk,
tuh la tuh.kesian

 

Posting Komentar

<< Home