Sabtu, Desember 29, 2007

Telur Separuh?

"Mamak, telur separuh masak tiga bijik!"

"Aku suka yang suku masak. Aku tak suka yg separuh masak." perseorangan kedua.

"Aku plak suka yang 3 suku masak. Letak kicap manis sikit. Peh. Menjilat cawan." perseorangan ketiga.

"Haha. Aku telan yang mentah terus. Sekali makan pat bijik." perseorangan yang last.

"Habis tuh? Kenapa korang tak order telur macam aku order?"

"Takper. Telur kitorang pon dah cukup." Perseorangan semua.

Kamu semua memang lucah.

"Mamak, kensel telur separuh masak. Kasik megi goreng cukup."

3 Comments:

At 12:08 PM, Blogger DeeN said...

Chit!! Memang kelucahan HaHaK!! Megi goreng satu!!

 
At 7:41 PM, Anonymous Anonim said...

empat biji telur = sepasang gay

 
At 1:40 PM, Blogger Mak Su said...

tumpang lalu lalang kat sini ek, salam kenal. ya ler, sian mamak, macam2 menu telur nak kena buat. last last megi sajork yang senang

 

Posting Komentar

<< Home