Senin, Desember 03, 2007

Kuning is Yellow

"Ko tau tak buah pokok ni boleh ubat penyakit kuning?" Zack. Lelaki berbulu dada.

"penyakit kuning tuh serang bayi je kan? Sebab badan dorang kaler kuning. kan?" Eiszlee. lelaki berbadan sasa.

"Iyer la tu," semut. lelaki berbadan comel.

Kajian menunjukkan sekiranya semasa kecil seseorang bayi itu pernah menghidapi penyakit kuning, maka apabila dewasa kelak, beliau akan menjadi seorang yang berotak kuning pula.

"Hush, pantang kain terselak."

"Eh, kau pernah berpenyakit kuning itukah?"

6 Comments:

At 10:32 PM, Blogger orochi said...

salah satu petanda penghidap penyakit kunig - blog berwarna kuning.. haha...

 
At 3:01 PM, Blogger zwitterion said...

arwah abang ipar sy sampai dewasa pun masih ada penyakit kuning..

 
At 4:00 AM, Anonymous semut said...

orochi,
nanti aku tukar kaler mesra alam dan berputih ditgh tu ya

zwit,
kerana penyakit tuh ker dia meninggal?

 
At 8:23 AM, Anonymous Fizz said...

its funny... muehueheu


~ Fizz

 
At 12:43 PM, Blogger zwitterion said...

en.semut:
tak pasti, cuma ada kemungkinan.
tiba2 je disahkan ada jangkitan kuman di otak.hanya Dia yang Maha Mengetahui.

 
At 8:21 AM, Anonymous semut said...

fizz,
cantik slang kamu

zwit,
mungkin sudah sampai waktunya.

 

Posting Komentar

<< Home