Sabtu, Desember 15, 2007

Burger

Aku dongak.. Dia angguk-angguk sambil senyum..

Bahasa isyarat yang sangat mudah bagi seorang penunggang motosikal bertanya kepada seorang penjual burger samada burger mereka masih ada atau sudah habis.

Kalau dah habis?

Aku dongak.. Dia geleng-geleng sambil mencebik bibir..

"Kalau paling awal tutup pukul berapa?"

"Tak tentu. Paling lewat tutup pukul 12. Paling awal tutup pukul 2,3 pagi."

Jadi kau harus faham. Lewat baginya adalah lewat malam. Dan awal adalah awal pagi.

Kalau kau datang pukul 3 pagi dan dia dah nak tutup, kau kena cakap,"awal tutup bang."

Kau dongak.. Dia pon angguk-angguk tersipu-sipu..

Label:

7 Comments:

At 12:31 AM, Blogger petiais said...

aku tgk mcdee.
aku teruja tgk baju glow in the dark.
teringin.
rumah itu teres ke atas.
kalau dia dtg pun mungkin aku perlu tunggu dia kat balai pengawal kalau nak tgk dia 'bercahaya'

 
At 6:30 PM, Anonymous semut said...

ya.kau kena tunggu dia pada seawal subuh untuk melihat kilauan cahayanya itu.haha

 
At 4:21 PM, Blogger nUr@dDeEn said...

Ooo mmg macam tu eh petuanya? Ok, ok, akan aku praktikkan nanti. HahaK!!

 
At 3:54 PM, Blogger shasha said...

confuse..hehhe..salam blog walking..

 
At 9:27 PM, Anonymous lady_emi said...

kewl.

 
At 3:16 PM, Blogger sinaganaga said...

HA HA HA.

 
At 2:31 PM, Blogger pandagumuk said...

ah,terbalik terbalik.

 

Posting Komentar

<< Home