Minggu, November 25, 2007

Rumah



kredit untuk En.Nusantara atas sumbangan video klip karaoke di atas..sebenarnya aku men kopi je.


"Hang tak balik kampung ka?"...
aku diam je.
nak balik? duit aku kat sini pon cukup2 beli megi untuk sampaikan akhir bulan je.kalu balik kg karang nak hulur kan mak abah apa? kertas tisu?

"Nanti la bah.Aku ada banyak kursus ni. minggu depan kena pegi kl kursus jurulatih," yang pasti aku tak pernah berboohong dengan mereka.

Aku nak balik. tapi kursus belambak. semua kena guna duit sendiri plak tuh.tunggu claim dua tiga bulan baru check clear. hummm, hai la kerajaan.

oit.oit.pagi-pagi dah mereng?

tak..aku rindu kat mak abah.

5 Comments:

At 3:21 PM, Blogger zwitterion said...

lama tak mai lawat rumah en. semut..:)

 
At 4:52 PM, Anonymous ron97 said...

uuiihh..
patut polisi, 10hb dah patut diproses TNT oo
aku sini ok jer

 
At 1:49 PM, Anonymous semut said...

zwitt,
selamat kembali

ron,
tuh laa.camner tah..upsr nyer claim pon tak dapat lagi

 
At 5:44 PM, Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Uiks, lama sungguh aku tak mengunjungi kamu. Dengan aku tak rindu? He he he!

 
At 7:43 PM, Anonymous semut said...

aku tak perlu rindu padamu encik jowo

 

Posting Komentar

<< Home