Senin, November 19, 2007

Pengenalan. Intro?

Aku ke Pangkor. Hadiri kursus menulis novel cerita kanak-kanak.

"Kau ada ide?" Shahrul.dia nih roomate aku.raja sms.macam mawi.dalam bilik kursus pon main sms.haha.

"Aku?Ide aku macam air terjun.Bila musim hujan lagi mencurah-curah."

Betul.bila pasal novel je,aku mula teringatkan seorang bekas protege aku.Seorang murid nakal dari negeri serambi Mekah.

Ok la tuh.Tapi aku pun dah tak tau apa jadik ngan budak tu sekarang.Nanti kalau ada masa aku ke negeri tu,mungkin aku akan cari balik dia.

Aku akan memblogkan cerita dak tuh dari masa ke semasa.Kalau korang rajin leh la baca.Haha.

Tapi minggu lepas aku ke Pangkor untuk berbasikal mengelilingi pulau kecil itu.

3 Comments:

At 12:54 PM, Blogger jinggo said...

saja nak menyemak kat sini....
cuma nak membuat jemputan saja....
datang la beramai-ramai...
bawak keluarga dan kengkawan sekali......
tempat, masa dan tarikh ada kat blog aku......
kehadiran anda akan memeriah kan lagi acara itu dan dapat mengeratkan lagi silaturahim antara kita.... insyallah.....

 
At 2:46 PM, Blogger Ayu said...

best nya ko naik basikal keliling pangkor...
gambo tak amik ke?

 
At 3:18 PM, Anonymous Anonim said...

aku ambil video jer

-semut-

 

Posting Komentar

<< Home