Kamis, November 15, 2007

Rambut lain-lain, Hati pun lain-lain

Bla-bla-bla-bla... di pejabat.

Bla-bla-bla-bla... di kantin.

Bla-bla-bla-bla... di pejabat.

Bla-bla-bla-bla... di kantin lagi.

Bla-bla-bla-bla... di kantin lagi-lagi.

Bla-bla-bla-bla... di kantin-kantin lagi-lagi-lagi.

Bla-bla-bla-bla... di pejabat.

Bla-bla-bla-bla... di punchcard mesen.

"hoi,hoi,hoi. kau asek bla-bla-bla-bla...di kantin je yang lebih! kau tak buat kerja?"

"ha.ha.ha.kau dah tengok rambut aku? kaler aper?"

Rambut kawan aku semua putih.bukan dye tapi uban penyakit. sian.
Tapi hati dia tak sama kaler putih bersih itu.hitam pekat.mana tau? dia hisap rokok banyak sangat.

Oit.hisap rokok paru-paru yang hitam.

haa???

3 Comments:

At 9:02 AM, Blogger Pa'chik said...

tak busan ke asek cakap bla-bla-bla-bla je.. tak de perkataan lain ke?

 
At 12:27 PM, Blogger semut said...

pakcik,
memang dia cakap bla-bla-bla jer dari pagi sampai petang.hakhakahk

 
At 6:36 PM, Blogger nUr@dDeEn said...

bla bla bla bla ... kat blog sendiri.
bla bla bla bla ... kat blog org lain.
bla bla bla bla ... kat YM
blah blah blah blah blah ... kata boss aku.

Wakakakakakakakahhh!!

 

Posting Komentar

<< Home