Jumat, November 03, 2006

Semut, dia dan lama

Terasa lama sangat dia meninggalkan kampung halaman sibernya. Seminggu? Dua minggu? Tak.tak.lebih dari tuh kot.haha.

Pertapaan dia masih belum tamat. kesibukan yang maha. keletihan juga yang maha. juga ruangan siber yang semakin seperti mahu meletup. Akibat dari kerosakan input-input di dalam computer program unitnya.

Bersempena bulan yang mulia ini, dia ingin memohon maaf kepada semua yang terasa serta tersinggung sepanjang berkecimpungnya dia di dalam dunia bercerita siber ini.

Salam Hari Raya Aidilfitri. Amin.

7 Comments:

At 1:26 PM, Anonymous Anonim said...

hah sbulan tuh! mmg bebetoi lama nih.

 
At 3:28 PM, Blogger ZaKiN said...

huhuhu.. letih aku kuar masuk lorong cari incik semut..!! ingat dah tak mau berblog.. wakakkka

 
At 11:10 PM, Anonymous Anonim said...

malas aku nak komen

 
At 1:13 PM, Blogger Amiene Rev said...

aku akan lari zigzag apabila dikejar semut.

 
At 11:23 AM, Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Cakap jer la AKU kan senang..Nak berDIA DIA pulak...hehehe

Maaf zahir......

 
At 5:33 PM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Hadoi lamanya.

 
At 10:25 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

Semut naper ngan ko? anything aku leh tolong??

 

Posting Komentar

<< Home