Selasa, September 05, 2006

Semut, dia dan bingung

Semalam dia bingung.bangang.sewel.meroyan.

Turun lif.tak.tekan lif nak turun,tapi turun ikut tangga. Sampai kat bawah. tengok orang ramai dah tunggu lif tu. Sambil geleng-geleng kepala. "Siapala yang main lif nih," dan terus berlalu pergi.

Ditegur pak jaga yang blur itu."Assalamualaikum, pak cik,".."ya.ya.ya blerhgkgh," pak jaga jawab tanpa berbutir. dan dia ketawa sendiri. suka sangat menyakat orang tua tuh.

Kat tempat kerja, menyanyi sekuat hati sambil menari dalam opis.Juga bergurau ala-ala lucah orang dah kawin dengan kaum wanita."Binik ada simpan tak bagi kerja," kaum wanita."A'a. simpan siang jer. Malam binik kerja kuat," dia yang sikit mereng.

Balik kerja, main bola dengan budak-budak dengan kemeja berslack sambil memakai tie dan bersunglasses. Tapi kasut tak pakai.

Semalam. Dia bingung.bangang.sewel.meroyan tambah mereng-mereng sikit.

12 Comments:

At 9:36 AM, Blogger Pegawai Khalwat said...

Bukan semalam saja kot.

Semalam, malam semalam, kelmarin, kelmarin dulu.......

 
At 9:37 AM, Blogger semut said...

pk,
hehe.iyer bang.

 
At 12:21 PM, Blogger blackpurple said...

Apa yang sampai buat kau jadi bingung.bangang.sewel.meroyan...?

 
At 1:53 PM, Blogger kemat said...

semut, kau sedih gula asyik x der di pasaran ker? itu yg kepala mengong ckit tu... apakata ko layan garam lak..kira ok gak tu..

 
At 2:39 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

hehehe.. aku leh bayagkan org bertali leher main bola.. keh keh keh.. rupanya itu ko semut?

 
At 3:16 PM, Blogger 13may said...

ni dah syok satu mcm dah nih...hehehe...musykil..musykil..

 
At 3:24 PM, Blogger MaNiQ KaYaNgaN said...

uiksss..aper yg tak kena erk..?? ko bersalin kot tue yg tahap meroyan tuh.. wakaka..!!

 
At 5:11 PM, Blogger ontahsapo said...

Komentar ini telah dihapus oleh administrator blog.

 
At 5:12 PM, Blogger ontahsapo said...

semalam jer ker..?

 
At 9:16 AM, Blogger Sayuti said...

itulah...

 
At 2:44 PM, Anonymous orochi said...

ko ni dah mereng yer..? dah makan ubat?

 
At 1:36 PM, Blogger semut said...

disebabkan kebingungan yang amat sangat, segala persoalan tuan-tuan serta puan-puan sekalian tidak dapat dijawab untuk kali ini.mungkin aku perlukan penjana elektrik untuk otak.

terima kaseh

 

Posting Komentar

<< Home