Jumat, Agustus 28, 2009

Ramadhan

Kenangan Ramadhan aku.

Tak banyak.

Aku kenal dia pon kejap je.

Masa dia jadik ref bawah 12 tahun.

Itu pun dua tahun lepas.

Tapi Ramzan aku kenal lama. Sekarang dia kerja kilang.

Kat mana aku tak pasti la.

"Siioooottttttttttttttttt!!!"

Aku tanya pasal kenangan puasa kamu. Bukan kawan kamu yang nama Ramadhan.

Hahaha.

Nik Ramadhan.

Kawan aku yang jadi ref ragbi 12 tahun ke bawah. Dulu.

Sekarang dia dah jadi ref ragbi yang belas tahun ke atas.

" Nawaitu saumaghadin........"

Label:

6 Comments:

At 10:20 PM, Blogger SHIMI said...

Salam. Salam Ramadhan dan Salam Aidil Fitri juga buat kamu

 
At 12:15 PM, Anonymous ron97 said...

hang taknak cerita pasal kawan aidil dan fitri pulak? hahaha

 
At 3:26 PM, Blogger Cik Puan Mira said...

selamat hari raya!

lama x singgah sini

 
At 3:08 AM, Blogger jebat_berani said...

assalamualaikum...saya ada mejual t-shirt ugly canterbury origanal..dalam koleksi saya yang ada saiz m..kalau berminat boleh hubungi email saya jebat_berani@yahoo.com..harga rm 200.oo

 
At 12:04 PM, Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Kau update 2-3 bulan sekali eh..

 
At 10:17 PM, Blogger Sir Mute Key Chicks said...

shimi,
salam...sebulan kemudian.

ron,
kawan aku memang ada nama aidilfitri. tapi tak seronok cerita pasal beliau

hasmira,
lama ek..selamat kembali

jebat,
nak nak nak

jowo,
ya ya ya..sekarang tgh jadi bodoh ni

 

Posting Komentar

<< Home