Minggu, Juni 22, 2008

Imagin + nasi

Aku makan-makan di mall mega di perai. Nasi dan ayam bbq hancur-hancur.

Depan aku, kaunter bayaran. Ada makhluk tuhan paling seksi di situ. Mata galak. Cantik. Bulu mata panjang dan lentik. Cantik. Hidung... Mancung ala asia. Cantik gak. Bibir? Sangat menawan. Cantik. Tapi yang bebetul aku tertarik tang mata dia. haha.

Aku mula berimagin lagi. Jika dan kalau.. Tapi jika dan kalau.. Aku imagin lagi.

Aku makan sesuap. Aku tengok muka dia. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok. Sesuap. Tengok.

Eh. Dah habis nasi. Sikitnyer.

Tak. Aku tak tahap sangap lagi. Kamu tunggu di situ ya. Nanti saya mai lagi. Haha

Label: , , ,

5 Comments:

At 11:19 AM, Blogger DeeN said...

Makhluk Tuhan paling seksi!
Wohooo!!

 
At 11:20 PM, Blogger Sir Mute Key Chicks said...

makhluk tuhan semua seksi deen

 
At 9:20 AM, Anonymous Anonim said...

en semut...
cikgu ye..morning teacher...

 
At 9:46 AM, Anonymous Anonim said...

menarik ar blog nih..

 
At 10:26 AM, Blogger Sir Mute Key Chicks said...

dis,
morning.hehe

amlier,
tarik...tarik...tarik...

 

Posting Komentar

<< Home