Rabu, Oktober 08, 2008

Ombak besar

Iklan di tivi..

Produk besarkan ****d**a khas untuk wanita. Besarkan, tegangkan, kempiskan, kecilkan. Dapatkan dari stokis terdekat. Produk dari ombak besaq.

Aku pun terbayangkan ombak yang sememangnya jika dilihat dari keratan rentas dua dimensi, akan dapat dilihat besar, kecil, tegang dan tirusnya ombak itu.

aku pasti suatu hari nanti, pasti akan ada iklan di tivi tentang produk untuk lelaki pula. Mungkin nama syarikat itu Pisang Besaq mungkin. Hehe.




psst... ****d**a tuh aku tak berani sebut pasai aku tak lucah.

Label:

5 Comments:

At 4:53 PM, Blogger Pa'chik said...

ko tengok produk tu ke tengok ****d**a?

 
At 7:01 PM, Blogger Semut Si Jurulatih said...

pakcik,
betul.aku tengok iklan tu.

 
At 2:46 AM, Blogger Al-BIMA SAKTI said...

kenapa itu yang kau fikir....? tp cadangan kau, pisang besar tu aku stuju. mungkin ada syarikat nak pakai tu...

 
At 7:44 AM, Blogger zwitterion said...

:)

 
At 5:21 PM, Blogger amlierxa said...

adeh macam-macam semut nih

 

Posting Komentar

<< Home