Minggu, Agustus 24, 2008

Kehendakku 15 sen

"Ini bukan faktor politik, ini sememangnya kehendak rakyat," kata orang tu.

Kehendak rakyat?

Sekarang?

Kenapa bukan dua tiga bulan dulu kamu merealisasikan kehendak rakyat-rakyat kamu?

Tapi. Terima kasih kerana sudi pulangkan 15 sen dan bagi RM 625 untuk dua tiga pat bulan ni.

Aku juga seorang yang reti bersyukur dan reti berterima kasih.

Label:

8 Comments:

At 10:25 AM, Blogger zwitterion said...

ya..ya bersyukur tetap kena ada
tapi apa salahnya kurangkan sampai lima kupang ka..;)

 
At 12:54 PM, Blogger ah tok said...

Ada macam cara kita mau terjemahkan tanda kesyukuran...


:)

 
At 1:23 AM, Blogger Al-BIMA SAKTI said...

bersyukur itu tanda nikmat.tak bersyukur itu kena sumpah laknat.../

 
At 3:19 PM, Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Bersangka baik saja-Lah.

:)

 
At 5:12 PM, Blogger amirahsyuhada said...

rasa macam tak berbaloi..heehe. Orang tu memang kaki putar belit dan putar alam.

 
At 12:49 AM, Blogger Al-BIMA SAKTI said...

selamat berpuasa...

 
At 3:56 PM, Blogger kasut-gombak said...

terima je Lah.
hehe..

 
At 6:43 PM, Blogger Semut Si Jurulatih said...

zwit,
hehe.lima kupang tuh. haha

ah tok,
kan

albima,
ya.tuan guru punya nama juga kau guna.ya.

jowo,
iya - Lah

amirah,
jangan salahkan orang.hehe

albima,
selamat juga.

kasut,
kau buatan gombak?

 

Posting Komentar

<< Home